Friday, 31 March 2017

KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN BB PLUS COLLAGEN


Semua wanita menginginkan kulit cantik kan? sesuai sangat bagi mereka yang inginkan kulit gebu, mulus, dan cantik amal miunum BB Plus setiap malam sebelum tidur. Bukan untuk perempuan je, lelaki pun boleh amalkan juga.. so, bagi suami isteri tu boleh minum sama-sama kan.

BB Plus mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.

Keberkesanan bb plus terhadap kulit.

7 Hasil Kulit Cantik:

1. Kulit wajah berseri dan cerah

2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab 
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari


Bagaimanakah BB Plus dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?

Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.

Bbplus bagus sebab dia ada 3 fungsi tindakan
REPAIR
REBUILD
RENEW


Bagaimanakah BB Plus dapat meningkatkan kualiti kulit?

Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.



KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS_www.rajazaharah.blogspot.my


 whatsapp: 

013-2809463 (zahra)


KEISTIMEWAAN BB PLUS

Best sangat ke BBPLUS COLLAGEN ni?
Mau tak best bila:

~ terpaksa awet muda
~ tindakbalas cepat antara 3-7 hari
~ menghilangkan sakit lutut
~ selamat untuk ibu hamil dan menyusu
~ lelaki dan perempuan boleh minum
~ rasa sesedap blackcurent
~ terbaik untuk masalah sembelit
~ harga sangat berbaloi dgn kesan 3R (repair, rebuild, renew)


KEBAIKAN BB PLUS

Nak awet muda x? Biasala kan, makin meningkat umur, collagen dalam badan pun makin berkurang.. kulit pun dah kurang anjal, tidur pun makin tak cukup.. busy dengan kerja dan anak-anak kan..Macam mane nak comel, masa untuk diri dah kurang kan.. haa nak comel dan anjal serta awet muda selalu, elok sangat la consume bb plus ni.. zahra pun consume juga bb plus ni, best je rasa.

Hasil yang uols akan dapat if amalkan bb plus secara berterusan..
1. bertindak sebagai anti penuaan

2. meningkatkan keanjalan kulit

3. menguatkan dan menyihatkan kuku serta rambut

4. meningkatkan kualiti tidur

5. melembapkan kulit yang kering

6. mengurangkan masalah sakit sendi seperti di lutut

7. menggalakkan penyerapan asid amino yang dapat mengurangkan lemak badan ( membantu mengurangkan berat badan)

8. bersifat anti beku di mana membantu mencegah darah dari membeku yang dapat membantu mereka yang mempunyai masalah jantung

9. merawat masalah kulit


KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS_www.rajazaharah.blogspot.my


KENAPA BB PLUS?

Kenapa Zahra sarankan BB Plus.. haa, mesti ada sebab nya kan. Tapi sebelum tu, nak citer dulu macam mana kulit boleh rosak.. dah tak anjal.. cehwahh..

Sebenarnya penuaan merosakkan kolagen dan seterusnya merosakkan kulit. Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.

Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.

Sebab itu lah zahra sarankan BB PLUS. Sebabnya BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan mempunyai kandunan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin gan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang baik.


CARA PENYEDIAAN BB PLUS:

Campurkan 1 sachet bb plus ke dalam 150ml air pada suhu bilik. Kacau dan sedia untuk diminum. 
Pengambilan terbaik adalah sebelum makan atau sebelum tidur.
Elakkan membancuh menggunakan air panas.

Tanpa gula dan kolestrol. Gula gantian semulajadi dengan indeks glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes.

Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.

Zahra dah cuba, rasa bb plus best.. rasa sesedap blackcurrant.. uols xmo cuba ke?
uols yang nak repair, rebuild, and renew kulit bole contact zahra ye.. kita cantik sama-sama. :)



CARA PENYIMPANAN:

Simpan di tempat yang dingin dan kering. Jauhi daripada cahaya matahari. 


SIAPA YANG SESUAI MINUM BB PLUS?

COLLAGEN YANG SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR


Minuman ini sesuai untuk wanita dan lelaki semua peringkat umur. Sangat sesuai untuk wanita yang sedang mengandung 3bulan ke atas.

Wanita selepas bersalin juga sesuai mengamalkan BBPlus Collagen. Ini kerana dapat membantu mempercepatkan lagi proses penyembuhan luka-luka selepas bersalin.


BB PLUS COLLAGEN berfungsi dengan MOD 3 TINDAKAN:
1.memulih (repair)

 Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi
rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah.

2.membina (rebuild)

Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melaui proses antioksida

3.memperbaharui (renew)

Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru.


KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS



TESTIMONI BB PLUS

KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS_www.rajazaharah.blogspot.my


KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS_www.rajazaharah.blogspot.my
KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS_www.rajazaharah.blogspot.my

KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BB PLUS_www.rajazaharah.blogspot.my

Suka x suka x? dah cantik menawan.. Jangan terkejut if uols consume BB plus, 
orang tegur uols masih lagi muda..

jangan lupa contact zahra untuk order.. 
sekotak ada 20 sachet
RM216 sekotak, termasuk postage..

Pembelian 2 kotak jimat RM20
Pembelian 3 kotak jimat RM60

Special offer untuk pembaca blog zahra.. 

love,
Zahra

013-2809463
013-2809463
013-2809463

1 comment:

  1. BB plus
    Rahsia kulit cantik
    Remajakan kulit
    Awet muda
    Kulit mulus
    Hilang jeragat
    Hilang jerawat
    Bb plus collagen
    Testimony bb plus
    Harga bb plus
    Agent n9
    Agent negeri Sembilan
    Agent seremban
    Agent nilai
    Agent senawang
    Agent bangi
    Agent semenyih
    Rawat sembelit
    Supplement untuk lelaki
    Supplement untuk wanita
    Supplement untuk pesakit diebetis
    Collagen kulit
    Kulit gebu, berseri
    Hilang garis halus
    Hilang kedutan kulit
    Collagen untuk pigmentasi
    Agent sah bb plus
    Promosi bb plus
    013-2809463
    Bb plus murah
    Bisnes partner diperlukan
    Jana pendapatan dari rumah
    Bisnes online
    Bisnes mudah
    Order bb plus
    Borong bbplus
    Lelong bbplus
    COD BBplus

    ReplyDelete